Monday 20 August 2012

Meri Pehli Chudai


Dear Dosto, Yeah meri pehli kahani hai i hope k ap sub ko pasand aye ge….its a true story….or yeah tab ki baat hai jub me sirf 1 saal ki the and now i am 25. Ager ap sub ko yeah kahani pasand aay tu let me know at alizayhayyat@yahoo.com.

Me kehne ko tu 1 saal ki the mager meri growth bilkul bhi 11 saal ki larki jesi nahi the. meri Maa mujhe T-Shirts kay sath skarf pehnati the..or iski wajah thi mere boobs… kher mere sath wale ghar me aik larka tha ju k 18 saal ka tha… me aksar apni study related problems usi kay pass le ker jati.

aik din me unkay ghar gai tu ashraf so raha tha mujhe nokar ne kaha k ap unkay room me jao or unko utha do aise bhi shaam ho gai hai. me ashraf kay room me a gai or un ko uthane lagi.. mere hilane per woh foran jag gay or poocha kia howa? me ne kaha k mujhe market jana hai apke sath. ashraf bola ok 30 min tak dono sote hain fir chale gay… me bhi jaldi se uskay sath let gai. ashraf ne ahista se meri panty me hath dala tu me uchal pari or foran uth gai. or is se pehlay k woh mujhe rokta me apne ghar chali gai.

me maa ko keh ker aai the k me ashraf kay sath market ja rahe hoon. ghar ai tu me ne maa ko dhoonda. maa kaheen nahi the… me store room kay pass se guzare tu mujhe dad ki awaz aai me ne heran ho ker under dekha tu dad ashraf ki maa kay baal pakre howe the…or unhe apna lun choosne ko keh rahe the mager woh maan nahi rahe the… me heran se waheen khari the itni der me ashraf bhi mujhe manane chala aya… usne dekha k me store kay darwaze kay age khari hoon tu waheen a gaya. me usay kuch bolna chahti the kay usne mere moon per hath rukh diya or halke se mere kaan me kaha kay araam se maza lo…

hum dono wahan khare ho ker dekhne lage…dad ne aunty ki kameez phar di or unki Bra kay hook khol diye. aunty ne kuch na kaha bus aram se khari rahe. dad ne unke boobs ko katna shoro ker diya or woh halke halke cheekhain marne lagi… fir humne dekha kay unho ne tezi se mere dad kay kapre utarne shoro ker diye or apne bhi… fir woh poori tangain khol ker neechay let gai. ufff kia choot the unki buhat cute…ashraf bhi apni maa ko nanga dekh ker pagal ho gaya. udher mere dad ne aunty ki choot me apne paon ka anghota dal or mobile se video banane lage.. idhar ashraf ne meri panty or frak utar diye or mere nipple ko suck kerne laga….

fir hum dono ne dekha kay aunty dad kay paon per gai k bus ub under dall do or hamre dekhte hi dekhte dad ne apna lun unki choot me dal ker jhatke dena shoro ker diye… meri or ashraf ki halat kharab ho gai hum dono bhi maza le rahe the mager dar bhi tha kay kese karain. hum dono kay under bhi aag lag rahe th eunko dekh ker. ashraf ne meri choot me ungli dal rakhi the or mera hath uskay lun per tha.

dad ka lun buhat bara the takreeban 9″ mager ashraf ka 6 se ziyadah nahi tha. dad ne thore jhatko kay bad peechay hattay or aik mota sa danda utha ker lay or lage aunty ki choot me dene.. aunty chila rahe the mager dad ko rok nahi rahe the. dad ub aunty ko dande se chod rahe the or apna lun aunty ka moon me dal rakhe the. thori der kay bad woh don 69 position me a gay or enjoy kerne lage. dono aik dosre kay moon me jhar gay or uth ker kapre badalne lage. hum dono bhi foran wahan se hat gay or apne apne kamre me chale gay.

dosre din ashraf tu lahore chala gaya or me apne school. mere school me us din bon-fire tha is liye raat dair se lotna tha. mager me sari raat so na saki the bar bar ashraf yaad a raha tha is liye jaldi ghar lot aai. ghar a ker me seedha maa kay room me gai tu yeah dekh ker me shock reh gai kay meri maa ashraf kay baap kay neechay bilkul nangi pari hai or woh uske boobs suck ker rahe hain. darwaza khulne ki awaz per dono ne mur ker dekha.. meri maa tu ghabra gai mager uncle ne mujhe aik smile di. meri maa ne unhe hatane ki koshish ki mager woh nahi hatay or mujhe poochne lage kay hamari guria kesi hai… me ne kaha me tu theek hoon mager ap kia ker rahe ho…uncle ne hansna shoro ker diya or bole kay hum dono khel rahe hain.. me khush ho gai or bola me bhi khelo gi.

meri maa ne kaha k dafa ho jao pane kamre me tu me ne foran kaha kay ager apne mujhe na khilaya tu me dad ko bol doon gi. uncle ne meri maa kay kaan me kuch kaha mager woh ghussay me a gai. uncle ne aik thaper unhe lagaya or apne belt se unke hath bed kay sath bandh diye. fir unho ne mujhe apni god me uthaya or maa kay sath leta diya.. maa galaiyaan nikalne lagi tu uncle ne unkay moon per kapra bandh dia. uncle ne shirt kay ooper se hi mere nipples ko dabana shoror kia or mujhe kiss kerne lage. mujhe bhi maza a raha tha. uncle ne mujhe nanga ker diya or zor se apne seenay se lagaya. meri maa mere sath hi nangi leti the uncle ne meri choot ko chtna shoro ker diya or sath hi sath apni ungliaan meri maa ki choot me under bahir kerne lage.

uff mujhe buhat maza a raha tha. uncle ne mujhe meri maa ki choot chtne ko kaha or me foran chatne lagi. phir aisa howa k me dog style me maa ki choot chaat rahe the or uncle mere neechay lete meri choot ko chooos rahe the. meri maa ko bhi maza ane laga or woh bhi ooper neechay hil ker apni choot ko mere moon me dalne lagi. me kabhi maa ki choot chatati or kabhi boobs. uncle ne maa kay hath khol diye tu meri maa ne foran mujhe lita ker meri choot chatna shoro ker di or uncle ne apna lun mere moon me daal diya. fir uncle ne maa ko peechay hataya or tail ki bottle ka cap hata ker meri choot kay under bottle dal di.. bottle ka sira bareek tha lakin fir bhi mujhe dard hoi. mager tail ki thandak ne buhat maza diya. poori bottle uncle ne meri choot per dall ker usak massage kerna shoro ker dia.

maa bhi mere choot ko masal rahe the. fir uncle ne apna lun meri choot per rakha or meri maa ne mere bazzoo opper ko utha ker mere boobs choosna shoro ker diye. ub jese jese uncle apna lun mere under ker rahe the me dard se chilla rahe the.. agle 3 min mujhe laga kay me marne wali hoon.. meri maa ne mera moon band ker rakha tha… phir aik jhatka laga or uncle ka sara lun meri choot me chala gaya… me takleef kay mare mari ja rahe the mager koi mujh per reham nahi kha rah tha. fir kuch jhatkoon kay baad mujhe maza anay laga…or 2 3 min me hi me discharge ho gai….mager uncle nahi howe…maa ne unko hata diya or kaha kay ub baad me kerna abhi karo gay tu is ka dil uth jae ga is cheez se… uncle ne maa ko ulta kia or unhe chodne laga…ufff woh log agle aik ghante tak pagloon ki taraj sex kerte rah or me unhe dekhte dekhte so gai….

in 15 saloon me me ne sex kay buhat se experience kiye hai… ager apko meri yeh story acchi lage tu let me know me apni life ka her experience ap se share karo gee.

No comments:

Post a Comment