Saturday 6 April 2013

I Fucked My Girlfriend Bhawna

I Fucked My Girlfriend Bhawna 


Hey my name is Shayaan (name changed) Email Id: shayaan0101@yahoo.com age 18 years and live in Delhi. I'm cool and shy type of boy and I have many girlfriends in school and they are very free wid me. My dick size iz 6'' and the story that im going to write is 100% real that happened wid my gf whose name is Bhawna Malhotra,who lives also in Delhi and does study with me in school in class of 11. She is very open, broadminded girl and she is hot and sexy.

She isn't much fair in colour but her complexion always makes me hot and she used to talk openly on FB. I thought she will be agreed easily on sex if I say her and her figure seems to me that is 32 B 28 34. We were good friends, Bhawna wears skirt in school and her thighs and ass makes me hot and my dick was seen her in sadness because my dick was wanted her on itself. She was free wid many boys and many of them were wanted to fuck her.

One day and we were on bunk and sitting in a group at that day she looks very hot and sexy and I wanted to fuck her hard. Mai baar baar uski ankho me dekhta aur wo bar-2 meri ankhon me dekhti mera lund khara hone lag gea tha meko ab ksi bhi surat usay chodna tha fir me ne socha k usay kese chodo. Uski shirt me se uski wo chuchiyaan mai dekh sakta tha aur mera maan tha k inko khub chos chos k laal kar do. Bhawna school apni conveyance pe ati

Thi magr us din usk pita usay schul chor gaye aur wapsi pe mai ne kaha mai usay drop kar do ga. Schul time khtam hua to mai ne kaha k chal aaja tujhe ghar chor do,wo mere pechay bike pe beth gai. Wo jese btaya k hmare sath open thi usne pechay se mujhe zor se pakar liya aur hug kar k beth gai.Usne jaan bojh kar apni chuchiyaan meri kamar me sataa di. Mai bike k side mirror se pechay dekha to usne 1 leg pe 2sri leg rakhi thi aur skirt oper thi wo randi lag rhi thi aur uski thighs bohut seduce kar rhi thi.

Pore raste hum mazak karte huay ghar aaye jab bhi koi gadha aata me break lagata wo jaan kar apni breast meri kamar me marti aur mera lund khara hone lag gea, bhawna ab jan-2 bojh kar apna hath mere pait se neche naaf ki tarf la rhi thi wo boht shy girl thi aur usay lund chahiye tha uski feelings batati thi k wo sex k liye dewani hai. Mai usk ghar pohancha aur usay utara mai wahi khara rha socha wo ander jaye to jata hu ghar.

Usay kaha tu ja ni raha mai ne kaha k tu ja ander fir chalta hon.Usne ghar ki door bell di to kisi ne gate ni khola,5 mint tak koi ni aaya,usne kaha meko lagta hai ghar wale kahi gaye hain. Meri to jese lottary nikal aai bhawna ne kaha tu gate k oper se ander ja k gate khol de. Mai gate k oper chara aur ander ki taraf phalang k gate khola usne kaha aaja ander aaja. Hum ander gaye usne mere liye aur apne liye coke nikali aur kaha me aai change kar k.

Wo 15 minutes baad aai, usne sleevless top pehanta tha jo k thighs tak tha, uski ubhri chuchiyaan aur khulay baal dekh k lund khra ho gea. Wo mere samne sofe pe aa k beth gai me ne kaha arey sexy lag rhi hai. Usne kaha thanks.Mai ne kaha aj koi ni hai tere ghar me bohut baar kehti thi muah muah aj 1 kiss real me enayat kar de wo hansne lag gai aur kaha ider aa deti hu.

Usne aise behave kiya jese kab se bhoki hai romance k liye. Mai usk pass gea aur usne meri ankho me dekhte huay meri neck back se apni tarf khenchi aur lips k sath lips lock kar k smooch diya mai uski tongue suck karne lag gea aur wo meri hmare lips gelay ho gaye thay aur mai apne hath se uski chuchiyaan masal rha tha aur 1-2 bar hath uski choot pe pher rha tha aur wo geeli ho gai thi.ab us me bhi josh aa rha tha aur

Hum 1 dosre ko choom rahe thay mai uski neck pe honts ragar rha tha aur bites de rha tha usne meri shirt utar di aur mai ne uski top.Usne neche bra ni pehni thi aur na hi koi skirt.Wo 1 dum nangi ho gai.Uski kaali jhangay, sanwale mammay aur chote chote hairs wali choot mai ne socha aj iski choot ka bhosra bana dalo ga. Wo mujhe bed room me le gai usne kaha jaldi karo kahi ghar wale na aa jaye.

Mai ne usay bed pe lataya aur usk oper aa gea mai lip kissing karte neche aaya aur uska nipple apne moun me bhar k chosa usne 1 dum aaah bhari aur kaha k harami ahista choos. Mai 1 hath se uska nipple maslta aur 1 nipple chosta. Mai apne teeths se usk nipple kaat rha tha aur wo mere balon me hath pher rhi thi. Usk nipple laal ho gaye thay aur wo out of control thi. Me ne kaha Bhawna mela lund chose gi to usne kaha ni meko lund chosna passand ni.

Mai ne kaha teri merzi me neche aaya aur unki nabhi me zubaan ghumane lag gea aur pher neche uski thighs pe aaya aur wo kafi naram thi mai apni tongue se usay chos rha tha aur phir mai ne apna moun uski choot pe sata diya wo 1 dum jhatka le k uthi aur kaha arey me mar gai. Mai ne usay laitne ko kaha aur mai uska mamma masal rha tha aur uski choot apne jeebh se chos rha tha aur uski clit masalta to wo aahien bharti.

Wo keh rhi thi chos meri choot aaaah kha ja isay bout garam hon mai ahhhh ander tak le k ja jeebh aur kuch hi der me usay apna pani chor diya. Mai utha aur usk lips ko chosne k bad apni pent utari aur lund usk moun me diya wo ni le rhi thi mgr mere insist karne pe she started to sucking my cock,wo mere lund ki skin pehcay kar k randio ki tarah lund geela kar rhi thi mai ne.

Bhawna k baal pakar k zor se usk moun me jhatke lagaye phir aaya sahi moqa mai ne usay sedha lataya aur usk oper aa k uski chot pe lora rakh k usk lips apne lips k sath lock kar diay aur kas k 1 dhaka mara mera lund uski virginity torta hua ander tak chala gea uski ankho me aansu aaye aur uski choot jhatke marne lag gai. Uski choot k oper kuch khon aa gea tha aur mai ne jab usk lips azad kiay usnay kaha me mar gai

Reee haye meri maa meri jaan nikal di phar di choot meri you fucking man ahh. Mai ne bedsheet se hi apna lora aur choot saff ki aur phir lund ko ander pela aur usk nipples chosta hua uski choot marne lag gea uski choot ka garam thi bata nai sakta.Wo kabhi meri kamar se mujhe apne ander dubati aou kabhi nails marti mai uski lagatar chudai kar rha tha.Uski choot ne kafi maza diya tha mujhe aur mai 1 mins baad uski choot k oper jhar gea.

Mai aur wo tez tez sans le rhe thay, aj Bhawna ki chudai mai ne kar hi di thi jo kai larke chahte thay. Phir hum uthay aur apne apko saaf kar k kapre pehne aur usne kaha meko tu ne aj bohut maza de diya re I love you mai ne kaha Bhawna teri behan bohut thight hai uski choot k darshan karwa to usne kaha mai tere ko uska cell number do gi khud pata lai mgr mera nam na aaye. Ab uski behan ko patana hai bhawna Malhotra ab mere sath relationship me hai aur hum dono internet kafe jate hain aur waha romance kar lete hain. If you liked my story then send me review on shayaan0101@yahoo.com

No comments:

Post a Comment